مبانی نظری رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین


در حال بارگذاری
۱۲ مرداد ۱۴۰۱
word
86kb
30
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی گروهی از انواع جدید رسانه‌های آنلاین هستند که همه یا تعدادی از ویژگی‌های زیر را دارند(مهدویی فرد, ۱۳۹۳):
۱- امکان مشارکت کردن: رسانه‌های اجتماعی ارسال بازخورد از سوی مخاطب و همکاری و همگامی با رسانه را تسهیل کرده‌اند و آنرا تشویق می‌کنند. این رسانه‌ها مرز و خط‌کشی بین رسانه و مخاطب را از بین برده‌اند.
۲- باز بودن: اغلب رسانه‌های اجتماعی برای مشارکت اعضا و دریافت بازخورد باز هستند. آنها رای دادن، کامنت گذاشتن و به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات را تشویق می‌کنند. به‌ندرت مانعی برای تولید و دسترسی به محتوا در این رسانه‌ها وجود دارد.
۳- ارتباط دو سویه: رسانه‌های سنتی عمل انتشار را انجام می‌دادند و محتوا را برای مخاطب ارسال می‌کردند، ولی در رسانه‌های اجتماعی فضایی برای گفتگو و محاوره‌ی دوطرف وجود دارد و جریان ارتباطی از حالت یک‌سویه به دوسویه تغییر پیدا کرده است.

رسانه های اجتماعی، ابزاری برای بازاریابی
آنچه که رسانه های اجتماعی برای تجار و بازاریابان انجام می دهند فراهم سازی بهترین و موثرترین بستر جهت بیان اهدافشان است. آنها می توانند به راحتی با کاربران و مشتریان ارتباط برقرار کنند. در دسترس بودن ابزارهای کم هزینه اختیار بیشتر در بازاریابی برنامه هایشان را فراهم می سازد تا بتوانند فناوری مناسب را با اخلاق اجتماعی ترکیب کنند. تمامی این کاربردها بر اساس ساختار اینترنتی با تلفن همراه است که بهترین عرضه را در اختیار عموم مردم قرار می دهد.در واقع می توان گفت که بازاریابی رسانه های اجتماعی تلاشی است برای جلب انبوه مخاطبان برای کسب سود بیشتر که در مقیاس های کوچک عاید می شود(الگشیمر و هرمن ، ۲۰۰۵).

 بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی (که به عنوان بازاریابی وب سایت، بازاریابی اینترنتی، شناخته می شود) استفاده از فناوری اطلاعات در فرایند تولید، برقراری ارتباط و ایجاد ارزش برای مشتری و مدیریت روابط مشتری در جهت منافع سازمان و سهامداران آن می باشد (استراووس ، ۲۰۰۶). به عبارت ساده، بازاریابی اینترنتی می تواند به عنوان راهی جهت ارائه اطلاعات در مورد خدمات و محصولات به مشتری از طریق اینترنت تعریف شود. در این دوره بازاریابی از طریق اینترنت، ایده ای کاملا هوشمند است زیرا این فرایند نسبتا ارزان، موثر و کارآمد می باشد (پارادهان، ۲۰۱۲). رشد رو به گسترش اینترنت و به تبع آن، توسعه کسب وکارهای الکترونیک در جهان باعث شده تا وب سایتها از اهمیت بالایی برخوردار شده و نقش غیرقابل انکاری در برقراری ارتباط الکترونیکی بین سازمانها و مؤسسات با مشتریانشان پیدا کنند (سهرابی و عابدین، ۱۳۸۶).

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
* مقدمه ۱۳
۲-۱- ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی ۱۴
۲-۱-۱- انواع رسانه‌های اجتماعی ۱۵
۲-۱-۲- رسانه های اجتماعی، ابزاری برای بازاریابی ۱۶
۲-۲- چشم انداز رسانه های اجتماعی ۱۷
۲-۳- تبلیغات دهان به دهان ۱۷
۲-۱۰- بازاریابی اینترنتی ۲۹
۲-۱۱- استراتژی بازاریابی آنلاین ۳۴
۲-۱۲- سابقه و پیشینه تحقیقات انجام شده ۳۸
۲-۱۲-۱- پیشینه داخلی ۳۸
۲-۱۲-۲- پیشینه خارجی ۴۰
۳-۷- جمع ‌بندی فصل ۴۹
فهرست منابع و ماخذ ۹۱

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین قابل استناد است در ۳۰ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.