دانلود مبانی نظری (ادبیات) اعتماد الکترونیکی


در حال بارگذاری
۲۸ خرداد ۱۳۹۸
word, pdf
669 KB
36
۹,۹۰۰ تومان
خرید

ادبیات و مبانی نظری اعتماد الکترونیکی

( شامل مبانی نظری و ادبیات جهت استفاده در فصل دوم پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی)

توجه: این فایل تنها جهت کمک به پژوهشگران و دانشجویان در جهت بهتر انجام دادن تحقیق و پژوهش آنان می باشد و آراداک هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده بعضی اشخاص از این فایل را به عهده نمی گیرد.

سرفصل های این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
مبانی و مفاهیم اعتماد الکترونیک
مفهوم اعتماد و اهمیت آن
رابطه اعتماد و موفقیت در کسب و کار الکترونیک
اعتماد در تجارت الکترونیک
ویژگیهای اعتماد در تجارت الکترونیک
مشخصات اعتماد مجازی
متغیرهای فردی مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیکی
متغیرهای مربوط به شرکت مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیکی
متغیرهای مربوط به آمیخته بازاریابی
متغیرهای زیرساختی مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک
راه های اساسی برای ایجاد اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیکی
راه های مدرن برای تقویت اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک
ریسک های موجود در تجارت الکترونیک
خدمات اعتمادساز قابل ارائه توسط عوامل سوم در تجارت الکترونیک
پیشینه پژوهش
منابع فارسی

منابع لاتین

 

مشخصات فایل:

شرح ابعاد و مولفه های متغیر: دارد

منبع: دارد (فارسی و لاتین)

پیشینه لاتین: دارد

پیشینه فارسی: دارد

تعداد صفحات: ۳۶ صفحه

گارانتی: دارد 


دانلود مبانی نظری (ادبیات) اعتماد الکترونیکی

مطلبی که در چند خط اخیر مطالعه خواهید کرد مربوط به فایل مبانی نظری (ادبیات) اعتماد الکترونیکی نمی باشد و صرفا جهت آشنایی کاربران با اعتماد الکترونیکی آمده است. هر چند فراهم آوردن زیر ساختهای فنی قابل اعتماد ضروری بنظر میرسد، اما اعتماد به مرور زمان و از برداشتهای مشتریان از تعامل با تمامی وجود شرکت بوجود میآید. برخی از محققان دریافتهاند که حس اعتماد در مشتریان از طریق حصول اطمینان از شرکت تجاری، رسانه واسطه و عوامل مربوط به نحوه برقراری ارتباط با مشتریان حاصل میشود. محققان دیگر شش ویژگی پایگاههای اینترنتی را جهت جلب اطمینان مشتریان معرفی نمودهاند که عبارتند از: تضمین امنیت اطلاعات، اعتبار شرکت، راحتی استفاده، انجام بی دردسر عملیات، میزان حرفهای بودن پایگاه اینترنتی و جایگاه هنر در طراحی پایگاه. ادبیات مربوط به اعتماد طیف وسیعی از رشته ها را در بر می­گیرد. در حالی اعتماد مشتری به طور گسترده­ای توسط تحقیقات بازاریابی و مدیریت و روانشناسی مورد مطالعه واقع شده است.
تفاوت در سطح بلوغ تجارت الکترونیکی و اعتماد الکترونیکی از آنجا که سطح بلوغ تجارت الکترونیکی در ایران در مقایسه با سایر کشورها کشورهایی که پژوهش های مورد بحث در این مقاله در آنها انجام شده است و به دنبال آن سطح بلوغ اعتماد الکترونیکی آنها، بسیار متفاوت می باشد، ممکن است این مساله منجر به بروز تفاوت در نتایج این پژوهش با پژوهش های مشابه شده باشد.
محدودیت در انجام نظرسنجی از مشتریان محصولات خدمات متنوع به دلیل وجود محدودیت هایی چون عدم همکاری مناسب فروشندگان الکترونیکی در انجام پژوهش، تنوع نسبتا پایین محصولات خدمات ارائه شده در وب سایت های تجاری موجود در زمان پژوهش و همچنین تعداد پایین مشتریان اینترنتی محصولات خدمات گوناگون که حاضر به مشارکت در انجام پژوهش باشند، نظر سنجی به صورت جداگانه از مشتریان محصولات خدمات مختلف انجام نشده است و این مساله ممکن است بر روی نتایج این مطالعه تاثیر گذاشته باشد. به عبارت دیگر ممکن است اکثریت اعضای نمونه تجربه خرید یک نوع کالا /خدمت را داشته اند و از این رو سطح اعتماد یکسانی در مورد خرید آن نوع خاص کالا خدمت در بین اعضای نمونه وجود داشته است عامل دیگری که در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفت، سطح دانش مشتری نسبت به کاربری اطلاعات و مکانیزم های ایجاد امنیت بود که همانطور که از نتایج تحلیل دادهها مشخص گردید، سطح اعتماد مشتریان از سطح آگاهی با دانش آنها نسبت به کاربری اطلاعات و مکانیزم های ایجاد امنیت متاثر است. اگر چه ضریب همبستگی بین دو متغیر پایین بود، اما باید سطح دانش و آگاهی مشتریان، به عنوان یکی از عوامل موثر بر ایجاد و افزایش اعتماد، همواره توسط کسب و کارها و فروشندگان الکترونیکی مدنظر قرار گیرد. همچنین در مقایسه با پژوهش های مشابه، متوسط سطح دانش و آگاهی مشتریان ایرانی نسبت به کاربری اطلاعات و مکانیزم های ایجاد امنیت، از سایر کشورها پایین تر می باشد.

پیشینه تحقیق اعتماد الکترونیکی

در فایلی که خریداری می کنید سعی شده تمام تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از آن که به اعتماد الکترونیکی مرتبط می شوند آورده شود.

توجه: در صورت بروز مشکل در “دانلود مبانی نظری (ادبیات) اعتماد الکترونیکی” با پشتیبانی آراداک در میان بگذارید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.