مبانی نظری بازده سهام


در حال بارگذاری
۲۲ مرداد ۱۴۰۱
word
137kb
28
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای بازده سهام قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

۲-۲- رویکرد های دوگانه در تحلیل سهام
برای تحلیل نمودن سهام روشهای تئوریک متنوعی وجود دارد که از مهمترین آنها میتوان از روش تحلیل تکنیکال۲ (که به روش چارتیست ها نیز معروف است) و روش تحلیل بنیادین۳ نام برد.
۲-۲-۱- رویکرد تکنیکی
گروهی از تحلیل گران که به چارتیست ها۴ معروفند، از طریق بررسی تغییرات قیمتهای پیشین و روندهای خاص به منظور پیش‌بینی تغییرات آتی قیمت ، الگوی تغییرات قیمت را به دست آورده و نتایج کارهای خود را مبنای سرمایه گذاری قرار می دهند. هدف اصلی این گروه رسم رفتار قیمت ، بررسی و تهیه نمودارها و مطالعات ، نوسانات و شناخت حساسیت های رفتار بلند مدت و پیش بینی آینده می باشد.

۲-۳- ارزشیابی سهام
همانطور که میدانیم ماهیت اصلی فرایند و تصمیمات سرمایه گذاری تجزیه و تحلیل سهام می باشد. همچنین با توجه به اینکه در سالهای اخیر سهام عادی نسبت به پس انداز از بازده بالاتری برخوردار بوده است مورد توجه قرار گرفته است و در واقع این گرایش به سرمایه گذاری در بورس بهره مندی از دانش و ابزار تعیین ارزش سهام را ضروری نموده است.بنابراین تعیین ارزش سهام شرکتها یکی از حساسترین مسائل مالی تلقی میشود. در ادامه مدلهایی که برای ارزشیابی سهام عادی بکار میرود تشریح میشود.

۲-۴- مدلهای ارزشیابی سهام
• مدل تنزیل سود سهام بدون نرخ رشد
• مدل نرخ رشد ثابت و مستمر سود پرداختی به سهام
• مدل دو مرحله‌ای(دو بخشی) سود سهام عادی
• مدل سه مرحله ای ارزشیابی قیمت سهام

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای بازده سهام قابل استناد است در ۲۸ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.