دانلود مبانی نظری بازاریابی اینترنتی در صنعت گردشگری – پیشینه تحقیق


در حال بارگذاری
۱۰ مرداد ۱۳۹۸
Word, Pdf
یک و نیم مگابایت
34 صفحه ورد word
۱۳,۰۰۰ تومان
خرید

۳۴ صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق را فقط با پرداخت ۷۹۰۰ تومان خریداری و دانلود نمایید. مبانی نظری بازاریابی اینترنتی در گردشگری با فرمت ورد آماده دانلود است. از اینکه به #آراداک اعتماد دارید سپاسگزاریم.

بازاریابی اینترنتی در گردشگری

فهرست عناوین مطالب موجود در فایل حاضر به ترتیب ذیل می باشد:

 

ادبیات تحقیق       ۳

۲-۱. مبانی ومفاهیم نظری تحقیق       ۴

۲-۱-۱. بازاریابی اینترنتی     ۴

۲-۱-۲. استراتژی بازاریابی آنلاین        ۱۰

۲-۱-۳. گردشگری ۱۳

۲-۱-۴. گردشگری و فناوری اطلاعات   ۱۵

۲-۱-۵. گردشگری الکترونیکی           ۲۰

۲-۱-۶. وب سایت های گردشگری      ۲۰

۲-۱-۷. چالش های بکارگیری گردشگری الکترونیکی        ۲۳

۲-۱-۸. مزایای استفاده از اینترنت در صنعت گردشگری     ۲۵

۲-۱-۹. معایب بازاریابی اینترنتی در صنعت گردشگری      ۲۷

۲-۲. پیشینه تحقیق           ۲۷

۲-۲-۱. پیشینه تحقیقات داخلی         ۲۷

۲-۲-۲. پیشینه تحقیقات خارجی        ۳۰

۲-۳. خلاصه فصل  ۳۲

منابع      ۳۴


بخشی از متن اصلی مبانی نظری مذکور به شرح زیر است (بدیهی است جهت مشاهده کامل متن می بایست ابتدا خرید و سپس دانلود نمایید):

مقدمه

در این فصل به مطالعه و بررسی منابع و ماخذ مربوط به موضوع تحقیق که یکی از جنبه‌های اساسی و ضروری هر پژوهشی است، پرداخته می‌شود. تا دانش و بینش بیشتری درباره موضوع مورد تحقیق حاصل شود. لذا مطلب این فصل در دو بخش ارائه شده است. بخش اول مربوط به مفاهیم نظری تحقیق است و بخش دوم به پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور اشاره می‌کند.

۱-۲. مبانی ومفاهیم نظری تحقیق

۱-۱-۲. بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی (که به عنوان بازاریابی وب سایت، بازاریابی اینترنتی، شناخته می شود) استفاده از فناوری اطلاعات در فرایند تولید، برقراری ارتباط و ایجاد ارزش برای مشتری و مدیریت روابط مشتری در جهت منافع سازمان و سهامداران آن می باشد (استراووس، ۲۰۰۶). به عبارت ساده، بازاریابی اینترنتی می تواند به عنوان راهی جهت ارائه اطلاعات در مورد خدمات و محصولات به مشتری از طریق اینترنت تعریف شود. در این دوره بازاریابی از طریق اینترنت، ایده ای کاملا هوشمند است زیرا این فرایند نسبتا ارزان، موثر و کارآمد می باشد (پارادهان، ۲۰۱۲). رشد رو به گسترش اینترنت و به تبع آن، توسعه کسب وکارهای الکترونیک در جهان باعث شده تا وب سایتها از اهمیت بالایی برخوردار شده و نقش غیرقابل انکاری در برقراری ارتباط الکترونیکی بین سازمانها و مؤسسات با مشتریانشان پیدا کنند (سهرابی و عابدین، ۱۳۸۶).

ماهیت بازاریابی در حال تغییر است و این نیز به دلیل بکارگیری بازاریابی اینترنتی می باشد. این ماهیت در حال تغییر بسیاری از فرصت های جدید را به منظور  توسعه محصولات جدید، بازارهای جدید و رسانه های جدید برای برقراری ارتباط با مشتریان و همچنین کانال های جدید برای رسیدن به شرکای کسب و کار به وجود می آورد (استراووس ، ۲۰۰۶)… جهت مشاهده کامل نیاز به خرید قبل از دانلود دارید.

دانلود مبانی نظری بازاریابی اینترنتی در گردشگری - پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق بازاریابی اینترنتی در صنعت گردشگری

۲-۲. پیشینه تحقیق

۱-۲-۲. پیشینه تحقیقات داخلی

  • چوشن و غفاری (۲۰۱۶)، در تحقیقی تحت عنوان “بررسی تاثیر عوامل موثر در موفقیت تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط” نشان داد که رضایت مشتری، میزان هزینه های زیرساخت و دانش و اطلاعات عوامل موثر در موفقیت تجارت الکترونیک می باشند.

تیموری و همکاران (۱۳۹۳)، در تحقیقی خود تحت عنوان “عوامل مؤثر بر گردشگری مکان های تاریخی شهری ” به بررسی نقاط قوت و ضعف صنعت گردشگری پرداختند که در نتیجه تحقیقات خود بیان داشتند، عدم وجود بانک اطلاعاتی مناسب … جهت مشاهده کامل نیاز به خرید قبل از دانلود دارید.

دانلود پیشینه تحقیق بازاریابی اینترنتی در صنعت گردشگری

در صورت بروز مشکل در “دانلود فایل ورد مبانی نظری بازاریابی اینترنتی در صنعت گردشگری” با پشتیبانی سایت “آراداک” تماس بگیرید در اسرع وقت پاسخگو هستیم.

 

مشخصات فایل:

نوع فایل:  ورد آفیس

شرح ابعاد و مولفه های متغیر: دارد

منبع: دارد (فارسی و لاتین)

پیشینه لاتین: دارد

پیشینه فارسی: دارد

تعداد صفحات: ۴۰  صفحه

گارانتی: دارد 

قیمت: با تخفیف ویژه ۷۹۰۰ تومان

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.