مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم تبلیغات شفاهی آنلاین


در حال بارگذاری
۳۰ شهریور ۱۳۹۹
word
82کیلوبایت
23صفحه
۹,۹۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم تبلیغات شفاهی آنلاین آماده دانلود است. تعداد صفحات ۲۳ صفحه و با فرمت word می باشد، در ادامه فهرست مطالب بعلاوه بخشی از متن فایل تقدیم شده است.

۲-۳ – بخش سوم مبانی و مفاهیم تبلیغات شفاهی آنلاین ۴۵
۲-۳-۱- تبلیغات ۴۵
۲-۳-۲- تبلیغات اینترنتی ۴۵
۲-۳-۳- تبلیغات تعاملی ۴۶
۲-۳-۴- تبلیغات شفاهی (دهان به دهان) ۴۶
۲-۳-۴-۱- بازاریابی دهان به دهان صرفه جویی در زمان و هزینه ۴۹
۲-۳-۴-۲- روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان ۵۰
۲-۳-۴-۳- تبلیغات شفاهی در صنعت بانکداری ۵۲
۲-۴- بخش چهارم شرکت آرایشی اوریفلیم ۵۳
۲-۵- بخش پنجم پیشینه پژوهش ۵۳
۲-۵-۱- پیشینه داخلی ۵۳
۲-۵-۲- پیشینه خارجی ۵۶
منابع لاتین و فارسی
۲-۳ – بخش سوم مبانی و مفاهیم تبلیغات شفاهی آنلاین
۲-۳-۱- تبلیغات
تبلیغات (به انگلیسی Advertising)، به فرانسوی (Publicité) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسان ها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده ای با انجام امری سعی می کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش های گوناگونی انجام می شود. آگهی به مطالبی گفته می شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می گردد. آگهی ها می-توانند چاپی و یا غیر چاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت میتوانند به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند. آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر سده نوزدهم و اوایل سده بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.
۱- دوره علایم حجاری شده بر روی کاسه ها، کوزه های سفالی و …
۲- نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها و سنگ نوشته ها
۳- جارچی های شهر
البته تمام فرهنگ ها وتمدن های گذشته هر کدام به شیوه خود تبلیغات را داشته اند، به عنوان مثال راه های تبلیغ دین در ادیان مختلف بسیار زیرکانه است و پس از گذشت قرن ها صیقل خورده وحرفه ای است ، مثل آئین سخنوری و خطابه و همچنین متون مذهبی که به عنوان ادعیه واحادیث متداول است (رسولی، ۱۳۹۵).
۲-۳-۲- تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات است که بخاطر ارزان بودن و ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن بسیار در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد. در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده اند: نمایش دادن نام ها وعلائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایت های (پایگاه های) پر بیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید. تبلیغات اینترنتی برای اولین بار و به صورت بنر در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۹۴ و در سایت هات وایر نمایش داده شد. زمانی که هات وایر متوجه شد که برای تبلیغات می بایست فضای محدودی را در نظر گرفت، بنرهای تبلیغاتی به وجودآمدند.
برخی راهکارهای تبلیغات اینترنتی :
 راه اندازی پایگاه اینترنتی
 ارسال نامه الکترونیکی
 ایجاد کلوب مشتریان
 درج آگهی تبلیغاتی در آگهی نامه های اینترنتی استفاده از دامنه های مفید نمونه دامین
 ایجاد نمایشگاه الکترونیکی
 راه اندازی فروشگاه الکترونیکی (همان)
۲-۳-۳- تبلیغات تعاملی
تبلیغات تعاملی به نوعی از تبلیغات گفته می شود که با استفاده از رسانه های آنلاین یا آفلاین، با هدف برقراری ارتباط با مصرف کنندگان و همچنین برای ترویج محصولات، علامت های تجاری، خدمات، و اطلاعیه های خدمات عمومی ، شرکت های بزرگ و یا گروه های سیاسی تولید می شود. به گفته مجله Journal of Interactive Advertising ، تبلیغات تعاملی به معنی ارائه و پروموشن یک محصول، خدمت یا یک ایده توسط یک واسطه (اسپانسر)گفته می شود. این نوع از تبلیغات بهترین فرم برای ایجاد ارتباط مستقیم بین مشتری و فروشنده است. بیشترین استفاده از تبلیغات تعاملی از طریق اینترنت صورت می گیرد (همان).

در صورت بروز مشکل در دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم تبلیغات شفاهی آنلاین به آراداک اطلاع دهید.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.