مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم بازاریابی ارتباطی


در حال بارگذاری
۳۱ شهریور ۱۳۹۹
word
341کیلوبایت
34صفحه
۹,۹۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم بازاریابی ارتباطی آماده دانلود است. تعداد صفحات ۳۴ صفحه و با فرمت word می باشد، در ادامه فهرست مطالب بعلاوه بخشی از متن فایل تقدیم شده است.

مقدمه ۱۲
۲-۱- بخش اول مبانی و مفاهیم بازاریابی ارتباطی ۱۳
۲-۱-۱- تعریف بازاریابی دهان به دهان ۱۳
۲-۱-۲- بازاریابی و تبلیغات در محیط رسانه ای امروزی ۱۵
۲-۱-۳- استراتژی ارتباطی بازاریابی ۱۵
۲-۱-۴- رسانه های اجتماعی ۱۶
۲-۱-۵- عوامل موثر به کارگیری رسانه های اجتماعی ۱۷
۲-۱-۶- تبلیغات شفاهی ۱۹
۲-۱-۷- ارتباط دهان به دهان الکترونیکی ۱۹
۲-۱-۸- بازنگری ها در بازاریابی دهان به دهان ۲۱
۲-۱-۹- تأثیرات بازاریابی دهان به دهان بر مصرف کنندگان ۲۱
۲-۱-۱۰- مدیریت بازاریابی دهان به دهان ۲۲
۲-۱-۱۱- اهمیت بازاریابی دهان به دهان در تجارت ۲۳
۲-۱-۱۲- انواع تبلیغات دهان به دهان ۲۳
۲-۱-۱۳- ویژگی های ارتباطات تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ۲۴
۲-۱-۱۴- تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ایران ۲۵
۲-۱-۱۵- نمودار پژوهش های تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ۲۵
۲-۱-۱۶- بازار یابی دهان به دهان : قدرتمند ترین منبع در بازار است ۲۶
۲-۱-۱۷- بازار یابی دهان به دهان در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی می کند ۲۷
۲-۱-۱۸- سطوح بازار یابی دهان به دهان ۲۸
۲-۱-۱۹- قدم های شش گانه ی بازار یابی دهان به دهان ۳۰
۲-۵- بخش پنجم: پیشینه تحقیق ۷۰
منابع لاتین و فارسی
* مقدمه
اساس یک تحقیق علمی مبتنی بر فراهم‌سازی هرگونه آگاهی در حوزه موضوع پژوهش است. در حقـیقت هیچ تحقیقی نیست که پایه و اساس آن از تحقیقات گذشته شکل نگرفته باشد. به همین لحاظ با بررسی‌هـایی که بر روی کتاب‌ها، مقالات و گزارش‌ها و تحقیقات و پایان‌نامه‌های موجود در زمینه پژوهش انجام دادیم، ملاحظه گردید که تحقیقات اندکی در تبلیغات دهان به دهان در بازاریابی دیجیتالی و تاثیر آن در افزایش فروش انجام گرفته است.
این فصل مشتمل بر اطلاعات مهم و مربوط به تحقیق است که خواننده را با مطالعات، تحقیقات و نوشته‌های دیگران آشنا می‌کند و ابعاد جدیدی برای گسترش مطالعات و تحقیقات بعدی فراهم می‌سازد. این فصل مشتمل بر ۵ بخش است. ابتدا در بخش نخست به بررسی مبانی و مفاهیم بازاریابی ارتباطی خواهیم پرداخت. سپس در بخش دوم به بررسی مبانی و مفاهیم اعتماد الکترونیکی، در بخش سوم به بررسی مبانی و مفاهیم تعهد و در بخش چهارم به بررسی مبانی و مفاهیم خرید مشتریان خواهیم پرداخت. در نهایت در بخش پنجم مروری بر پیشینه تحقیق خواهیم داشت.

۲-۱- بخش اول مبانی و مفاهیم بازاریابی ارتباطی
۲-۱-۱- تعریف بازاریابی دهان به دهان
بعد از انقلاب صنعتی و ماشینی شدن تولیدات و به تبع آن افزایش میزان عرضه کارخانه داران به این نتیجه رسیدند که برای اینکه بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند باید به معرفی و تبلیغ کالای خود بپردازند و بعد از گذشت مدت کوتاهی علم بازاریابی پایه گذاری شد .همه ی ما با تعریف بازاریابی آشنا هستیم و می دانیم که بازاریابی یکی از اصول اساسی در تجارت و کسب و کار موفق است. بازاریابی را بر اساس نوع و روش ها به انواع مختلفی تقسیم کرده اند و هر روز نیز تکنیک ها و روش های متنوع تری توسط بازاریابان سراسر جهان به قدرت این علم می افزاید . امروزه روش های نوین بازاریابی به دنیا معرفی شده که از روش های قدیمی کاراتر، ارزان تر و موثرتر است که از آنها می توان به انواع بازاریابی تک به تک، بازاریابی تلفنی، بازاریابی از راه دور، بازاریابی پارتیزانی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان و … اشاره کرد. از بازار یابی تعاریف متنوعی می توان پیدا کرد اما همه ی آنها در حقیقت به توضیح یک موضوع در بیان های مختلفی پرداخته اند. در این پژوهش تعدادی از این تعاریف عرضه شده است.
– بازاریابی دهان به دهان فعالیتی است که از طریق دادن اطلاعات یک مشتری به دیگر مشتریان آنها را راهنمایی اطلاعاتی می کند(ایریز و ویلسون ، ۲۰۰۶).
– بازاریابی دهان به دهان ارائه می انگیزه و دلیلی به افراد جامعه برای اینکه در مورد خدمات و کالاهای شرکت شما با هم به صحبت بپردازند(دلاروکاس ، ۲۰۰۳).
– بازاریابی دهان به دهان ایجاد فعالیت ها و مشوق هایی است که باعث گسترش تبلیغات دهان به دهان بازاریابی دهان به دهان ایجاد فعالیت ها و مشوق هایی است که باعث گسترش تبلیغات دهان به دهان تولیدات شما در بین افراد جامعه می گردد(کیرک پاتریک و روس ، ۲۰۰۵).
– بازاریابی دهان به دهان نوعی از بازاریابی است که مردم را به بازگو کردن پیام بازاریابی شما به دیگران بر می انگیزاند(لیتوین ، ۲۰۰۸).
این موضوع پدیده تازه ای نیست و از قبل هم وجود داشته است و بازاریابان امروزی فقط یاد می گیرند که چگونه از این تکنیک استفاده کنند، آن را وسعت ببخشند و در بهبود آن بکوشند. این نوع از بازاریابی به ما تکنیک های خلق یک فرایند بازاریابی را نشان نمی دهند بلکه به ما آموزش می دهد که چگونه بتوانیم صحبت درباره ی محصولاتمان را وارد گفتگوهای رایج بین افراد جامعه کنیم(ماهری و حسینی، ۱۳۹۳).

در صورت بروز مشکل در دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم بازاریابی ارتباطی به آراداک اطلاع دهید.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.