مبانی نظری فناوری اطلاعات


در حال بارگذاری
۱ مرداد ۱۴۰۱
word
103kb
49
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظرییا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای فناوری اطلاعات مدیران قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

فناوری اطلاعات 

در فن آوری اطلاعات ، دستگاهها و فن آوری های ارتباطی دارای جایگاهی خاص بوده و از عناصر اساسی به منظور استفاده از مزایا و دستاوردهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، محسوب می گردند. در ادامه با تعارف متفاوت فن آوری اطلاعات و ارتباطات، بیشتر آشنا می شویم:
♦ در اوایل سال ۱۹۹۰ به مجموعه سخت افزار ، نرم افزار ، شبکه و صنایع مرتبط به آن ، فن آوری اطلاعات (IT) گفته می شد. در فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) ، تاکید و محوریت بر روی جنبه ارتباطی می باشد ، بگونه ای که ارتباطات به منزله ” باید” مطرح بوده که فن آوری اطلاعات بدون وجود آن امکان ارائه سرویس ها و خدمات را دارا نمی باشد.
♦ فن آوری اطلاعات و ارتباطات واژه ای است که به هر نوع دستگاه ارتباطی و یا برنامه نظیر رادیو، تلویزیون ، تلفن های سلولی ، کامپیوتر ، نرم افزار ، سخت افزار های شبکه ، سیستم های ماهواره ای و نظایر آن اطلاق شده که سرویس ها ، خدمات و برنامه های متعددی به آنان مرتبط می گردد (کنفرانس از راه دور ، آموزش از راه دور).
♦ فن آوری اطلاعات و ارتباطات اغلب در یک مفهوم و جایگاه خاص مورد بررسی کاربردی دقیق تر قرار می گیرد مانند فن آوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ، بهداشت، کتابخانه ها و غیره .

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۱۲
۲-۱-مقدمه ۱۳
۲-۲- فن آوری اطلاعات ۱۳
۲-۲-۱-مفهوم فن آوری اطلاعات (IT) 13
۲-۲-۲- رابطه فن آوری، سیستمهای اطلاعاتی و اطلاعات ۱۴
۲-۲-۳-مدیریت اطلاعات ۱۴
۲-۲-۴- فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) 15
۲-۲-۵-اجزای فن آوری اطلاعات و ارتباطات ۱۶
۲-۲-۶-خطرات جدید ناشی از فناوری اطلاعات ۲۲
۲-۲-۷-موانع کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانها ۲۴۲-۴- بخش سوم: پیشینه تحقیق ۴۲
۲-۴-۱- تحقیقات انجام گفته در داخل کشور ۴۲
۲-۴-۲-تحقیقات خارجی ۶۰
فهرست منابع و ماخذ ۱۰۹
الف- منابع فارسی ۱۰۹
ب- منابع لاتین ۱۱۲

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای فناوری اطلاعات  قابل استناد است در ۴۹ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.