مبانی نظری مفهوم ریسک


در حال بارگذاری
۲۲ مرداد ۱۴۰۱
word
126kb
39
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای مفهوم ریسک قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست.سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

۲-۲- مفهوم ریسک
عبارت است از امکان وقوع رخداد نامطلوب در آینده، موقعیتی که ممکن است خطرناک باشد و یا عواقب و پیشامدهای نامطلوبی به همراه داشته باشد.(بیک زاده وهمکاران، ۱۳۸۹: ۴۳-۳۸)
۲-۲-۱- مفهوم ریسک در نظر گرفته شده
ریسک و احتمال خطر ادراک شده عبارت است از یک عدم اطمینان در محیط خرید، جایی که مصرف کنندگان ممکن است در نظر بگیرند که خرید و اهمیت و نتایج جدی در رابطه با آنها یک اشتباه و یا تصمیم نامناسباست.(چن ،۲۰۱۲.ص:۵۰۲)

۲-۳-مفهوم ارزش درک شده
محققان بازاریابی از اصطلاحات گوناگونی برای تعریف مفهوم ارزش ادراک شده مصرف کننده استفاده کرده اند که شامل ارزش ادراک شده، ارزش مشتری، ارزش، ارزش برای پول، ارزش ادراک شده مشتری، ارزش مشتری ادراک شده، ارزش مصرف کننده، ارزش برای مشتری، ارزش خریدار و ارزش خدمات درک شده می باشد. تمامی مفاهیم بر عوامل مشابهی تمرکز دارند.اول اینکه ارزش به عنوان عاملی درونی در استفاده از یک محصول یا خدمت در نظر گرفته می شود. دوما ارزش ادراک شده، به وسیله مصرف کننده و به صورت ذهنی تعیین می شود و در نهایت اینکه ارزش ادراک شده در نتیجه سبک و سنگین کردن مصرف کننده ازآنچه که دریافت کرده است و آنچه که برای به دست آوردن محصول مورد نظر پرداخت کرده است، حاصل می شود.(کوماری و چاهال ،۲۰۱۲)

۲-۴-اعتماد
اعتماد تکیه مطمئن بر افراد و اشیاء و وابستگی مطمئن بر ویژگی ها ، توانایی ها، قدرت ودرستی افراد تعریف کرده است (مانچال ا،۲۰۰۰)
اعتماد تکیه گاهی است به واسطه یک فرد، گروه یا شرکت، با توجه به وظیفه داوطلبانه پذیرفته شده برای به رسمیت شناختن و حمایت از حقوق و منافع همه افراد درگیر در یک تلاش مشترک یا تبادل اقتصاد می‌باشد(هد و حسنین ،۲۰۰۶)

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای مفهوم ریسک قابل استناد است در ۳۹ صفحه و به همراه منابع موثق در دسترس شماست

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.