مبانی نظری تبلیغات شفاهی بانکداری


در حال بارگذاری
۱۸ مرداد ۱۴۰۱
word
93kb
38
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای تبلیغات شفاهی بانکداری قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

۲-۴ رفتار خرید مصرف کننده
۲-۴-۱ رفتار مصرف کننده و مفاهیم کلیدی آن
تمامی فرآیندهای ذهنی و احساسی و رفتار قابل مشاهده از سوی مصرف کننده به هنگام جستجو، خرید و مصرف کالا یا خدمات، رفتار مصرف کننده به شمار می آیند (انگل و همکاران ، ۱۹۹۰). رفتار مصرف کننده در دیکشنری اصطلاحات بازاریابی پیتر بنت (۱۹۹۵) به این شکل عنوان شده است: رفتار مصرف کننده به تمام اقدامات و فرآیندهای تصمیم گیری خرید کالا و خدمات از سوی مصرف کننده به منظور مصرف شخصی، اشاره دارد (باترا و همکاران ، ۲۰۰۹).
طبق دیدگاه بلک ول (۲۰۰۱) رفتار مصرف کننده شامل مجموعه فعالیتهای کسب کردن، مصرف کردن و دور ریختن یک کالا می باشد. منظور از کسب کردن در این تعریف، جست و جوی اطلاعات درباره محصولات و خدمات و همچنین ارزیابی جایگزین ها، یا چگونگی و نحوه پرداخت بهای کالا و خدمات (نقدی، کارتهای اعتباری، وام بانکی و غیره) می باشد. مصرف کردن شامل مجموعه روش های استفاده از محصول خریداری شده است و عمل دور ریختن کالا زمانی رخ می دهد که کالا فرسوده شده یا دیگر مورد نیاز نباشد (بلایت ، ۲۰۱۳).

تبلیغات شفاهی تقویت شده
تبلیغات شفاهی تقویت شده هنگامی اتفاق می افتد که شرکت ازطریق اجرای مجموعه ای از برنامه های تبلیغاتی سعی می کند تمایل در افراد برای به اشتراک گذاری اطلاعاتشان با دیگران را افزایش دهد. این فعالیت¬ها می تواند موارد زیر را شامل شود:
– ایجاد انجمن های نام تجاری،
– ترغیب رهبران عقیده و افراد تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی برای جانبداری از محصولات یا خدمات سازمان،
– جست وجو و دنبال کردن مکالمات آنلاین.
۲-۵-۳-۱ بازاریابی دهان به دهان صرفه جویی در زمان و هزینه
یکی دیگر از ویژگی های بازاریابی دهان به دهان این است که می تواند به شدت بهره ور باشد. بهترین راه برای خرید یک کالا این است که اغلب تعدادی از افرادی که راجع به آن کالا پژوهشاتی انجام داده اند را پیدا یافت و اطلاعاتی را که آنها کشف کرده اند، استخراج نمود. به این ترتیب می توان تصمیم گیری صحیحی را انجام داد. همچنین باید به این نکته توجه داشت که بازاریابی دهان به دهان می تواند صرفه جویی بزرگی در مصرف زمان برای ما به ارمغان آورد. اگر چه ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا فعالیت های دهان به دهان راه اندازی شود برای نمونه ممکن است گوش دادن به یک سمینار، نشستن در یک کنفرانس، بسیار بیشتر از خواندن یک بروشور طول بکشد اما نتایجی که از آن بدست می آید قابل مقایسه با نتایج استفاده از دیگر وسایل تبلیغاتی نیست. بازاریابی دهان به دهان یک منبع اسرارآمیز، نا مریی و غیر واقعی است (هانس، ۲۰۰۴). شرکت و رقبا اکثر اوقات فکر می کنند که میزان فروش معلولی از فعالیت های ترفیعی شرکت است.

۲-۴ رفتار خرید مصرف کننده ۳۱
۲-۴-۱ رفتار مصرف کننده و مفاهیم کلیدی آن ۳۱
۲-۴-۲ لزوم بررسی رفتار مصرف کننده ۳۳
۲-۴-۳ اهمیت بررسی رفتار مصرف کننده در حوزه بازاریابی ۳۴
۲-۴-۴ رویکردهای تحلیل رفتار مصرف کننده ۳۵
۲-۴-۵ فاکتورهای مؤثر بر رفتار و تصمیم گیری خرید مصرف کننده ۳۹
۲-۴-۶ مدل رفتار مصرف کننده ۴۱
۲-۴-۶-۱ مدل های شناختی رفتار مصرف کننده ۴۲
۲-۴-۷ نگرش¬های مصرف کننده ۴۳
۲-۵ تبلیغات ۴۴
۲-۵-۱ تبلیغات اینترنتی ۴۴
۲-۵-۲ تبلیغات تعاملی ۴۵
۲-۵-۳ تبلیغات شفاهی (دهان به دهان) ۴۵
۲-۵-۳-۱ بازاریابی دهان به دهان صرفه جویی در زمان و هزینه ۴۸
۲-۵-۳-۲ روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان ۴۸
۲-۵-۳-۳ تبلیغات شفاهی در صنعت بانکداری ۵۰
۲-۶ پیشینه پژوهش ۵۱
۲-۶-۱ پیشینه پژوهشات داخلی ۵۱
۲-۶-۲ پیشینه پژوهشات خارجی ۵۳
منابع ۱۰۲

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای تبلیغات شفاهی بانکداری قابل استناد است در ۳۸ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.