مبانی نظری مدیریت دانش


در حال بارگذاری
۳۰ تیر ۱۴۰۱
word
41kb
21
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای مدیریت دانش و بهره وری نیروی انسانی قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

مدیریت دانش

جهان در اواخر قرن بیستم شاهد تغییرات بسیار گسترده در تماممی عرصه های کسب و کار بوده است ؛ به طوری که امروزه جهانی شدن ، افزایش رقابت ، توسعه فناوری اطلاعات ، توجه به کیفیت کالاها و خدمات ، مشتری مداری ، ناکارآمدی دولت ها و …… اداره امور بخش عمومی را در سراسر دنیا و در این عرصه ها با چالش جدی روبرو کرده است . از جمله راهکارهای اثر بخش رویارویی با این چالش ها ، توسل به نوآوری سازمانی است . از این رو تجربیات کشورهای پیشرفته در دهه هشتاد به بعد حاکی از توجه کامل آنها به مقوله نوآوری و ترویج آن در جامعه است . اصطلاح اقتصاد دانش محور بیانگر تحولات وپیشرفت های جوامع صنعتی پیشرفته در اواخر قرن بیستم است . پایه ی اصلی این تحولات گذر از جامعه صنعتی به چیزی است که جامعه ی فرا صنعتی ، جامعه اطلاعاتی یا جامعه ی پسامدرن نامیده شده است . یکی از مبانی این گذر ، اقتصاد دانش محور ، اقتصادی تلقی می شود که در آن دانش به عنوان منبع رقابت شناخته می شود .دراین اقتصاد ، علم ، پژوهش ، تکنولوژی و نوآوری در جهت خلق دانش به طور روز افزونی اهمیت پیدا می کنند و کاربرد کامپیوتر واینترنت در جهت به اشتراک گذاری و کاربرد دانش رونق می یابد . در رابطه با مدیریت دانش وخلاقیت و بهره وری نیروی انسانی در صنعت بیمه ایران دو راهبرد اساسی مطرح است :
راهبرد اول :
استفاده بهینه از فناوری های موجود در سازمان جهت بکارگیری و کاربرد بهتر دانایی در داخل شرکت است .به عنوان مثال می توان به وجود سیستم یکپارچه بیمه ای برای انجام فرایند صدور وپرداخت خسارت به بیمه گذاران اشاره کرد . این عمل باعث می شود افزایش ضریب اطمینان در صدور پرداخت خسارت به بیمه گذاران اشاره کرد . این عمل باعث می شود افزایش ضریب اطمینان در صدور پرداخت خسارت به بیمه گذاران بیشتر گردد و امکان دخل و تصرف در کل فرایند صدور پرداخت بیمه نامه ها و امکان سوء استفاده از عملیات صدور پرداخت بیمه نامه ها کمتر می گردد . که در نهایت صحت انجام عملیات بیمه ای را بالا خواهد برد .

فصل دوم: ادبیات و پیشینه
۱-۱بخش اول
۲-۱-۱مقدمه
۲-۱-۲ تعریف مدیریت دانش و بهره وری نیروی انسانی
۲-۱-۳ مراحل استقرار مدیریت دانش برای بهره وری بیشتر نیروی انسانی
۲-۱-۳-۱تهیه برنامه بهبود در فرایندکسب و کار
۲-۱-۳-۲ شناسایی وطبقه بندی مدیریت دانش
۲-۱-۳-۳سطوح و لایه های مدیریت دانش
۲-۱-۳-۴شیوه پیدایش مدیریت دانش
۲-۱-۳-۵ عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش
۲-۱-۳-۶ دانش مستتر و دانش آشکار
۲-۱-۳-۷ سیستم های مدیریت دانش
۲-۲-۹ پیشینه تحقیق
۲-۲-۱۰ پیشینه داخلی
. ۲-۲-۱۱ پیشینه خارجی

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای مدیریت دانش  قابل استناد است در ۲۱ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.