مبانی نظری تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی دیجیتالی


در حال بارگذاری
۲۸ تیر ۱۴۰۱
word
236kb
37
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی دیجیتالی قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

تبلیغات دهان به دهان

بعد از انقلاب صنعتی و ماشینی شدن تولیدات و به تبع آن افزایش میزان عرضه کارخانه داران به این نتیجه رسیدند که برای اینکه بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند باید به معرفی و تبلیغ کالای خود بپردازند و بعد از گذشت مدت کوتاهی علم بازاریابی پایه گذاری شد .همه ی ما با تعریف بازاریابی آشنا هستیم و می دانیم که بازاریابی یکی از اصول اساسی در تجارت و کسب و کار موفق است. بازاریابی را بر اساس نوع و روش ها به انواع مختلفی تقسیم کرده اند و هر روز نیز تکنیک ها و روش های متنوع تری توسط بازاریابان سراسر جهان به قدرت این علم می افزاید . امروزه روش های نوین بازاریابی به دنیا معرفی شده که از روش های قدیمی کاراتر، ارزان تر و موثرتر است که از آنها می توان به انواع بازاریابی تک به تک، بازاریابی تلفنی، بازاریابی از راه دور، بازاریابی پارتیزانی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان و … اشاره کرد. از بازار یابی تعاریف متنوعی می توان پیدا کرد اما همه ی آنها در حقیقت به توضیح یک موضوع در بیان های مختلفی پرداخته اند. در این پژوهش تعدادی از این تعاریف عرضه شده است.

بازاریابی دیجیتالی

منظور از متغیرهای فردی، متغیرهایی است که در رابطه با خود مشتری بوده و بر اعتماد وی در تجارت الکترونیک مؤثر است. در تحقیقات گوناگون انجام شده در این حوزه، به این متغیرها توجه شده است و هر یک از صاحب نظران به بخشی از این عوامل توجه کرده اند. برای نمونه کیم و همکاران، در مدل فرایند محور چند بعدی ایجاد اعتماد، به بعد رفتار مصرف کننده اشاره کرده اند و به ویژگیهای فردی نظیر ویژگی های جمعیت شناختی، تجربه و… که بر رفتارهای اعتماد مصرف کنندگان مؤثر است توجه می کنند(دان و همکاران، ۲۰۱۰).
کوربیت و همکاران(۲۰۰۹) در مدل اعتماد ادراک شده از ادراکات مشتری از متغیرهایی چون کیفیت، تارنما، ریسک ادراک شده توسط مشتری و تجربه کاربر از وب به عنوان عوامل کلیدی مرتبط با اعتماد در زمینه تجارت الکترونیک یاد می کنند. تان و ساترلند (۲۰۱۱) نیز می گویند که در علم روانشناسی به اعتماد، به عنوان یک خصوصیت مبتنی بر ویژگی های شخصیتی توجه می شود که دارای ریشه های عمیق در باورهای فرد بوده، عموما با توجه به تجربیات شخصی فرد در زندگی شکل می گیرد؛ آنها این بعد از اعتماد را اعتماد شخصیتی نام نهاده، در آن به نقش مصرف کننده و فعل و انفعالاتی که در ذهن وی در رابطه با اعتماد و یا عدم اعتماد به یک فروشنده الکترونیکی اتفاق می افتد، توجه می کنند(تان و ساترلند، ۲۰۱۱).

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
* مقدمه ۱۲
۲-۱- بخش اول مبانی و مفاهیم بازاریابی ارتباطی ۱۳
۲-۱-۱- تعریف بازاریابی دهان به دهان ۱۳
۲-۱-۲- بازاریابی و تبلیغات در محیط رسانه ای امروزی ۱۵
۲-۱-۳- استراتژی ارتباطی بازاریابی ۱۵
۲-۱-۴- رسانه های اجتماعی ۱۶
۲-۱-۵- عوامل موثر به کارگیری رسانه های اجتماعی ۱۷
۲-۱-۶- تبلیغات شفاهی ۱۹
۲-۱-۷- ارتباط دهان به دهان الکترونیکی ۱۹
۲-۱-۸- بازنگری ها در بازاریابی دهان به دهان ۲۱
۲-۱-۹- تأثیرات بازاریابی دهان به دهان بر مصرف کنندگان ۲۱
۲-۱-۱۰- مدیریت بازاریابی دهان به دهان ۲۲
۲-۱-۱۱- اهمیت بازاریابی دهان به دهان در تجارت ۲۳
۲-۱-۱۲- انواع تبلیغات دهان به دهان ۲۳
۲-۱-۱۳- ویژگی های ارتباطات تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ۲۴
۲-۱-۱۴- تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ایران ۲۵
۲-۱-۱۵- نمودار پژوهش های تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ۲۵
۲-۱-۱۶- بازار یابی دهان به دهان : قدرتمند ترین منبع در بازار است ۲۶
۲-۱-۱۷- بازار یابی دهان به دهان در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی می کند ۲۷
۲-۱-۱۸- سطوح بازار یابی دهان به دهان ۲۸
۲-۱-۱۹- قدم های شش گانه ی بازار یابی دهان به دهان ۳۰
۲-۵- بخش پنجم: پیشینه تحقیق ۶۹
فهرست منابع و ماخذ ۱۱۵

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی دیجیتالی  قابل استناد است در ۳۷ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.