پرسشنامه ارزش قیمتی ۲۰۲۰ به همراه مقاله بیس ۲۰۲۰


در حال بارگذاری
۲۲ آذر ۱۳۹۸
Word, Pdf
1354 کیلوبایت
2 صفحه پرسشنامه
1934 بازدید
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید

با آراداک همواره از پرسشنامه های جدید بهره مند شوید. دانلود پرسشنامه ارزش قیمتی ۲۰۲۰ به همراه مقاله بیس ۲۰۲۰ منظور از ارزش قیمتی پرسشنامه ۳ سوالی الالوان[۱] (۲۰۲۰) می باشد که برای سنجش ارزش قیمتی طراحی و تدوین شده است. پرسشنامه ترجمه شده و فارسی است ولی مقاله بیس لاتین می باشد.

[۱] Ali Abdallah Alalwan

در نتیجه گیری مقاله بیس این پرسشنامه آمده است:

در این مطالعه سعی شده است تا درک بیشتری در مورد جنبه هایی که می تواند رضایت مشتریان اردنی را شکل دهد و قصد ادامه استفاده مجدد از MFOA را داشته باشد. این کار با بررسی بدنه اصلی ادبیات آغاز شد ، که نشان داد تنها مطالعات معدودی به موضوعات مربوط به MFOA ها پرداخته است. مدل UTAUT2 به عنوان یک پایه تئوریک مناسب برای مدل مفهومی پیشنهادی پیدا شد. در این مدل ، رضایت الکترونیکی و قصد مداوم قرار بود توسط PE ، EE ، FC ، SI ، HM ، PV و HB پیش بینی شود. با توجه به ماهیت خاص MFOA ها و زمینه رستوران ، سه عامل دیگر به همراه UTAUT2 پیشنهاد شده اند: OR ، ORT و OT. داده های مطالعه حاضر در اردن از پذیرندگان واقعی MFOA ها جمع آوری شده است. سپس داده ها با استفاده از SEM مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج با تائید تأثیر مهمترین فاکتورهای پیشنهادی بر رضایت الکترونیکی و ادامه قصد تا حد زیادی از اعتبار مدل مطالعه حاضر پشتیبانی می کند. بحث نتایج غنی با توجه به ماهیت خاص MFOA ها ، زمینه رستوران و اردن ارائه شده است. توضیحات بیشتر و بحث در مورد سهم نظری و پیامدهای عملی این مطالعه ارائه شده است.

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود پرسشنامه ارزش قیمتی ۲۰۲۰ به همراه مقاله بیس ۲۰۲۰ به پشتیبانی آراداک اطلاع دهید.

مشخصات فایل:

پایایی و روایی: دارد (خارجی)

مقاله بیس:  دارد ۲۰۲۰

مولفه: ندارد

 نوع فایل: وُرد (word)

 تعداد صفحات: ۲

 منبع: دارد

 تفسیر و نمره گذاری: دارد

 قیمت:  فقط ۴۹۰۰ تومان

 گارانتی: دارد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.