مبانی نظری بازاریابی اینترنتی


در حال بارگذاری
۱۷ مرداد ۱۴۰۱
word
1.4mb
43
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای بازاریابی اینترنتی قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

تجارت الکترونیک

رابطه بین تجارت و تکنولوژی به مدت طولانی وجود داشته و برای مدت زمان طولانی نیز ادامه می یابد. تحولات متعدد و پیشرفت در فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه های اخیر به بسیاری از تحولات در بسیاری از زمینه ها مانند تجارت جهانی منجر شده است. در نتیجه، فرایندهای درگیر در بسیاری از زمینه ها از جمله تجارت، اقتصاد، بانکداری، آداب و رسوم، و غیره تکامل یافته و تغییر کرده است (راهایو ودی ، ۲۰۱۵). با گذشت زمان، تجارت سنتی دیگر قادر به پاسخگویی به نیازهای مدرن نخواهد بود. از این رو، روش تجارت جدید مورد نیاز می باشد(سگارا و همکاران ، ۲۰۰۷). در حال حاضر، شرکت های کوچک در حال توسعه نقش قابل توجهی در بهبود و بالا بردن شاخص های تجارت الکترونیک و اقتصاد جهانی بازی می کند. بنابراین، با بهره گیری از روش های جدید و مدرن مانند تجارت الکترونیک در انجام فرآیندهای تجاری می تواند نقش مهمی در موفقیت شرکت های تجاری بازی نماید (سبورا و همکاران ، ۲۰۰۹). چن (۲۰۰۳)، بیان می داردکه فن آوری الکترونیکی به طور گسترده منجر به ایجاد فرصت های تولید از طریق الگروهای کسب و کار می گردد (چوشین و غفاری، ۲۰۱۶). با توجه به اثرات قابل توجه و پربار آن در اقتصاد، علم، جامعه و… از فن آوری اطلاعات به عنوان یکی از بزرگترین نوآوری یاد می شود ( فیض اللهی و شیر محمدی، ۲۰۱۴).

۳. بازاریابی اینترنتی
لاودن و تراور (۲۰۰۱)، بیان داشتند که افزایش چشمگیر و انفجاری در استفاده از اینترنت موجب توسعه تجارت الکترونیکی شده است که به عنوان محرک خرید و فروش، و یا تجارت محصولات، خدمات و اطلاعات در میان سازمان ها و افراد تمام راه را از طریق شبکه های کامپیوتری از جمله اینترنت توصیف می شود. بهترین نتیجه تفکر استراتژیک سرمایه گذاری در بازاریابی آنلاین / اینترنت، می باشد (آرمش و همکاران ، ۲۰۱۰). برخی بر این باورند که ارتباط قوی بین بازاریابی سنتی و بازاریابی اعمال شده توسط اینترنت وجود دارد. و همچنین محققین روند تکاملی و پارادایم فعلی را نتیجه سیر تکاملی بازاریابی به منظور انطباق با محیط در حال تغییر می دانند (تیاگو و تیاگو، ۲۰۱۲). به نظر می رسد که تاثیر بازاریابی اینترنتی می تواند به عنوان استفاده از فن آوری های جدید برای بهبود فرآیندهای سنتی و اشکال جدید به جای روش های سنتی و ایجاد ابزارهای جدید در سطح بازاریابی قابل درک باشد ( کو ، ۲۰۰۵). تحقیقات موجود در ارتباط با بازاریابی اینترنتی با محدودیت هایی رو به رو است و نسبت به تحقیقات در سایر حوزه های بازاریابی (به عنوان مثال، رفتار مصرف کننده و بازاریابی بین المللی)، توسعه نیافته است، به طوری که برخی از نویسندگان هنوز هم این سوال که تاثیر واقعی بازاریابی بر مبنای بازاریابی اینترنتی چیست؟
پیت (۲۰۰۲) بیان می دارد که به نظر می رسد درکی مشترک از اقدام عملی که باید توسط سازمان به منظور بهره برداری از پتانسیل کامل بازاریابی صورت گرفته شود، وجود دارد. بنابراین، درک این امر که فناوری، محور تغییر در بازاریابی است از اهمیت حیاتی برای بازاریابان محسوب می شود، که در بردارنده مشتریان جدید، مارک های جدید، بازارهای جدید، و رهبران جدید بازار است ( تیاگو و تیاگو، ۲۰۱۲). بازاریابی نوعی فرایند اجتماعی – مدیریتی است که بدان وسیله، افراد و گروه¬ها می-توانند از طریق تولید، ایجاد و مبادله محصولات و ارزش¬ها با دیگران، نیازها و خواسته¬های خود را برآورده سازند (کاتلر و آرمسترانگ، ۱۳۹۱). سازمان¬ها و شرکت ها، برای حفظ بقا مجبور به جذب و حفظ مشتریان می باشند. بازار الکترونیک به عنوان یک استراتژی مناسب برای بازاریابی، فروش و یکپارچه سازی خدمات آنلاین در نظر گرفته شده است که می تواند نقش مهمی در شناسایی، به دست آوردن و حفظ مشتریان ایفا نماید. تجارت الکترونیک می تواند موجب بهینه سازی و توسعه روابط بین سازمانها، تولید کنندگان، توزیع کنندگان و مشتریان شود. با این حال، باید توجه داشت که موفقیت در تجارت الکترونیک بستگی تعیین عوامل موثر بر تجارت الکترونیک دارد (چوشین و غفاری، ۲۰۱۶).

فصل دوم: ادبیات تحقیق
۲-۱. مبانی ومفاهیم نظری تحقیق ۱۷
۲-۱-۱. فناوری اطلاعات ۱۷
۲-۱-۲. تجارت الکترونیک ۱۹
۲-۱-۳. بازاریابی اینترنتی ۲۰
۲-۱-۴. تعریف بازاریابی اینترنتی و مزایای آن ۲۷
۲-۱-۵. روش های بازاریابی اینترنتی ۲۹
۲-۱-۶. ترکیب بازاریابی الکترونیک ۳۲
۲-۱-۷. فروش ۳۳
۲-۱-۸. ریسک، عدم اعتماد و اطمینان ۳۵
۲-۱-۹. نفوذ اجتماعی: ۳۷
۲-۱-۱۰. مدیریت ارتباط با مشتری ۳۹
۲-۱-۱۱. وب سایت ۴۰
۲-۲. پیشینه تحقیق ۴۳
۲-۳. خلاصه فصل ۴۶
منابع ۸۸

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای بازاریابی اینترنتی قابل استناد است در ۴۳ صفحه و به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.