مبانی نظری الگوی رفتار مصرف کننده


در حال بارگذاری
۸ مرداد ۱۴۰۱
word
115kb
40
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای الگوی رفتار مصرف کننده قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

الگوی رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کننده شامل مجموعه ای از فرآیندهای روانی و فیزیکی است که قبل از خرید آغاز و بعد از مصرف نیز ادامه می یابد(پیتر، ۱۹۹۹). رفتار مصرف کننده فعالیت های ذهنی، احساسی و فیزیکی ای را که افراد هنگام انتخاب، خرید، استفاده و دور انداختن محصولات و خدماتی که برای ارضای نیازها و خواسته هایشان به کار می گیرند را شامل می شود(ویلکه ، ۲۰۰۰). کلیه فعالیت هایی که افراد برای کسب، مصرف و مرتب کردن محصولات و سرویس ها انجام می دهند(بلک ول ، ۲۰۰۱).
در هر حوزه مطالعاتی نظریه ها و فرضیه های اساسی وجود دارند که متخصصان برای هدایت نظریاتشان به سوی موضوع مورد نظر از آنها استفاده می کنند به منظور شناخت بهتر رفتار مصرف کننده هفت مفهوم اساسی که مورد تأکید اکثر صاحب نظران این موضوع قرار گرفته است به شرح زیر هستند(ویلکه، ۲۰۰۰):
• رفتار مصرف کننده با انگیزه است.
• رفتار مصرف کننده شامل فعالیت های زیادی می شود.
• رفتار مصرف کننده یک فرایند است.
• رفتار مصرف کننده از لحاظ میزان صرف وقت و پیچیدگی متفاوت است.

مقدمه ۱۳
۲-۱- مبانی نظری ۱۳
۲-۳- پیشینه تحقیق
۲-۳ -۱- تحقیقات داخلی ۳۵
۲-۳ -۲- تحقیقات خارجی ۴۴
۲-۴- جمع بندی  ۵۲
منابع فارسی ۹۳
منابع انگلیسی ۹۴

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای الگوی رفتار مصرف کننده قابل استناد است در ۴۰ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.