دانلود مبانی نظری بازاریابی اجتماعی


در حال بارگذاری
۲۰ دی ۱۳۹۸
Word
488 کیلوبایت
43 صفحه
۹,۹۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری بازاریابی اجتماعی در ۴۳ صفحه با فرمت word آماده خرید و دانلود است. (شامل مبانی نظری و ادبیات جهت استفاده در فصل دوم پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی)

توجه: این فایل تنها جهت کمک به پژوهشگران و دانشجویان در جهت بهتر انجام دادن تحقیق و پژوهش آنان می باشد و آراداک هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده بعضی اشخاص از این فایل را به عهده نمی گیرد.

سرفصل های این فایل شامل موارد زیر است:

فصل دوم: ادبیات موضوعی و پیشینه‌ی پژوهشی
۲-۱-مقدمه ۴
۲-۲- بازار یابی و بازاریابی اجتماعی ۵
۲-۲-۱- تعریف و مفهوم بازاریابی ۵
۲-۲-۲- عوامل موثر بر بازاریابی ۶
۲-۲-۳- فرایند بازاریابی ۷
۲-۲-۴- مفاهیم اصلی بازاریابی ۷
۲-۲-۴-۱- نیاز، خواسته و تقاضای مشتری ۷
۲-۲-۴-۲- داد و ستد و ارتباطات ۸
۲-۲-۴-۳- بازارها ۸
۲-۲-۵- اهداف بازاریابی ۹
۲-۲- ۶- بازاریابی اجتماعی ۱۰
۲-۲-۶- ۱- سیر تحولات بازاریابی اجتماعی ۱۰
۲-۲-۶-۲- تعریف بازاریابی اجتماعی ۱۱
۲-۲-۶-۳-جایگاه بازاریابی اجتماعی ۱۱
۲-۲-۶-۴- مفهوم بازاریابی اجتماعی ۱۲
۲-۲-۶-۵- ماهیت بازاریابی اجتماعی ۱۴
۲-۲-۶-۶- ابعاد بازاریابی اجتماعی ۱۶
۲-۲-۶-۷- مفاهیم کلیدی دیدگاه بازاریابی اجتماعی ۱۶
۲-۲-۶-۹- تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی ۱۸
۲-۲-۶- ۱۰- ده نکته کلیدی در بازاریابی اجتماعی ۲۰
۲-۲-۶-۱۱- بازاریابی اجتماعی راهبردی ۲۳
۲-۲-۶-۱۲- آمیخته بازاریابی اجتماعی ۲۶
۲-۲-۶-۱۳- نیروی پنج گانه مدل بازاریابی اجتماعی ۳۰
۲-۲-۶-۱۴- مراحل انجام یک بازاریابی اجتماعی ۳۰
۲-۲-۶-۱۵- مدل های بازاریابی اجتماعی ۳۲
۲-۳- بیشینه تحقیقات انجام شده ۳۸
۲-۳-۱ تحقیقات خارجی ۳۸
۲-۳-۲- تحقیقات داخلی ۳۹
فهرست منابع و مأخذ ۴۱
منابع فارسی ۴۱
منابع انگلیسی ۴۳

مقدمه

در حوزه تجارت جهانی[۱]، کسب سهم بیشتر از بازار مصرف، هدف اصلی شرکت ها و صاحبان صنایع به شمار می رود و  هر چه می گذرد استفاده از اصول و فنون علمی بازاریابی مورد توجه بیشتر قرار می گیرد. در بین فعالیتهای مختلف کسب و کار، بیش از همه بازاریابی با مشتری سرو کار دارد. ساده ترین تعریف در یک جمله می تواند اینگونه باشد: بازاریابی، مدیریت رایطه سود آور با مشتری است. هدف دوگانه بازار یابی، جذب مشتریان جدید با ارائه ارزش بالاتر و حفظ مشتریان فعلی به وسیله جلب رضایت آنها است. بازاریابی اجتماعی در دهه ۱۹۷۰ به عنوان یک حوزه علمی کامل و مستقل  پا به عرصه گیتی نهاد. فیلیپ کاتلرو جرالد زآلتمن[۲] دو تن از اندیشمندان و صاحبنظران مشهور بازاریابی، این حوزه علمی جدید را معرفی کردند.آنها عقیده داشتند که مفروضات و مفاهیم بازاریابی تجاری می تواند برای فروش اعتقادات، باورها، نگر ش ها و رفتارهای انسانی مورد استفاده قرارگیرد. این مفهوم آخرین و جدیدترین مفهومی است که در فلسفه های پنج گانه مطرح می شود. تعدادی از اندیشمندان و صاحبنظران دانش بازاریابی، عقیده دارند که تأکید مفهوم بازاریابی تنها بر تأمین نیازها و خواسته های مشتریان است و سلامت اجتماعی و جامعه جایگاهی در این فلسفه ندارد. آنها بر این باورند که مدیران سازمانها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش کنند تا نیازها، خواسته ها و منافع بازارهای هدف خود را تعیین نمایند تا شرکتشان بتواند در مقایسه با شرکتهای رقیب این نیازها و خواسته ها را به صورت کارآمدتر و کاراتر تأمین نماید. این اقدامات به نوبه خود موجب خواهد شد که رفاه و تندرستی مشتری و جامعه فراهم شود در عصر جدید، توجه به رشد و توسعه وفاداری مشتریان به عنوان عاملی مهم در استراتژی بازاریابی شرکت ها که منجر به حفظ مشتریان فعلی می شود، افزایش یافته است. امروزه مفهوم وفاداری مشتری به عنوان دستورالعملی برای افزایش درآمد مطرح است. اما شاید این اولین قدم در تکامل مبحث مشتری مداری محسوب می شود. مشتری عاملی کلیدی و محوری در چابکی سازمان قلمداد و جهت گیری کلیه اهداف، استراتژیها و منابع حول محور جذب و نگهداری مشتری می باشد. حفظ و تقویت وفاداری مشتری برای شرکت های که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند، چالشی استراتژیک تلقی می شود. چنانچه اگر سازمان در جلب رضایت و وفاداری مشتریان موفق شود و بتواند آنها را حفظ کند، زمینه رشد و بقای طولانی مدت خود را مهیا کرده است. واژه های رضایت و وفاداری مشتری در سازمان های خدماتی، خصوصاً بانک ها به دلیل وابستگی زیاد به مشتریان برای حفظ و بقای بانک از اهمیت به سزایی بر خوردار است. عرضه خدمات بانکی متنوع با هدف حفظ مشتریان موجود و وفادار کردن آنها، برای کسب سهم بیشتری از بازار رقابت بانکی دارای اهمیت است.

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود مبانی نظری بازاریابی اجتماعی با پشتیبانی آراداک تماس بگیرید.

۱-World Trade

۲- Zaltman

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.