مبانی نظری کیفیت روابط برند همراه پیشینه تحقیق


در حال بارگذاری
۸ آذر ۱۳۹۸
Word
129 کیلوبایت
44 صفحه
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید

این فایل به بررسی کیفیت روابط برند در قالب ارائه مبانی نظری ، ادبیات و پیشینه تحقیق پرداخته است که شما را در تدوین فصل دوم پایان نامه یاری می رساند. تعداد صفحات آن ۴۴ صفحه word بوده و شامل منابع فارسی و لاتین است. فهرست مطالب را مرور می کنیم.

مقدمه

مبانی و مفاهیم کیفیت روابط برند

برند

تعریف برند

ادراکات عمومی برند

چارچوب ارزش ویژه برند

آگاهی از برند

تداعی(تصویر) برند

ابعاد آگاهی از برند

اهمیت آگاهی در انتخاب برند

کیفیت ادراک شده

تبلیغ برند

روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند

قدرت اجتماعی برند

پیشینه پژوهش

منابع و مأخذ

 

۲-۱. مبانی و مفاهیم کیفیت روابط برند

۱-۲-۱. برند

شاید بتوان گفت که بارزترین مهارت حرفه ای بازاریابان قابلیت و توانایی آنها در ایجاد، حفظ، مراقبت و ارتقای نام تجاری است. تعیین نام تجاری هنر و بنیان بازاریابی است. نام تجاری سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می‌شود. نام تجاری می تواند یک نام، یک علامت تجاری، نشان و یا سمبل دیگری باشد. فروشنده براساس قانون علامت تجاری حق استفاده همیشگی از نام تجاری را در اختیار دارد. بدین ترتیب نام‌های تجاری جدای از دارایی‌هایی نظیر مجوز بهره‌برداری… ادامه در فایل اصلی.

۳-۲-۱- پیشینه پژوهش در ایران

– جعفری ممتاز و آقایی(۱۳۹۱) در تحقیقی تحت عنوان نقش رهبران عقیده در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی: تحلیل و مرور ادبیات (یادداشت فنی) با مطالعه بیش از ۹۰ مقاله، مروری جامع بر مطالعات انجام شده در این حوزه انجام گرفته است. مطالعات نشان می دهد، عناوین متفاوتی (نظیر رهبران عقیده، افراد پرنفوذ، خبرگان بازار و بازیگران کلیدی) برای اشاره به گروه تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی استفاده شده است. با وجود اشتراک های بسیار این عناوین در مفهوم و عوامل شناسایی، تاکنون دسته بندی جامعی برای معرفی خصوصیات این افراد انجام نشده است. در این مقاله، با در نظر گرفتن همه خصوصیات ارائه شده برای رهبران عقیده، افراد پرنفوذ، خبرگان بازار و افراد کلیدی، سه دسته بندی کلی شامل ویژگی های ساختاری، رابطه ای… ادامه در فایل اصلی بعد خرید در دسترس است.

مجموع مطالب این فایل ۴۴ صفحه است در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت روابط برند با پشتیبانی #آراداک تماس بگیرید.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.