مبانی نظری مشارکت اجتماعی – پیشینه تحقیق


در حال بارگذاری
۱۴ مرداد ۱۳۹۸
Word, Pdf
720 کیلوبایت
51 صفحه وُرد word
۱۳,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در ۵۱ صفحه word تنظیم شده برای دانلود آماده است. شما پس از پرداخت مبلغی ناچیز ضمن حمایت از “آراداک” در وقت خود نیز صرفه جویی کردید.

مبانی نظری مشارکت اجتماعی

(شامل مبانی نظری و ادبیات جهت استفاده در فصل دوم پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی)

سرفصل های این فایل شامل موارد زیر است:

فصل دوم: ادبیات تحقیق ۲
۱-۲. مقدمه ۳
۲-۲. مبانی نظری تحقیق: ۳
۱-۲-۲. تاریخچه مشارکت: ۳
۲-۲-۲. معنا و مفهوم مشارکت: ۴
۳-۲-۲. انواع مشارکت: ۶
۴-۲-۲. تعریف مشارکت اجتماعی: ۱۰
۵-۲-۲. نظریه ها و مدل های مشارکت: ۱۱
۳-۲. مروری بر تحقیقات پیشین: ۲۴
۱-۳-۲. بررسی تحقیقات داخلی: ۲۴
۲- ۳-۲. بررسی تحقیقات خارجی: ۲۹
۴-۲. چارچوب نظری و فرضیات تحقیق: ۳۴
۵-۲. مدل نظری تحقیق: ۳۶
فهرست منابع: ۳۷

 

پیشینه تحقیق مشارکت اجتماعی

در ذیل گزیده مطالب فایلی که قصد خرید و دانلود آن را دارید مرور کنید، بدیهی است کل متن بعد از دانلود مبانی نظری مشارکت اجتماعی قابل مشاهده است.

در صفحه ۳ این فایل آمده است:

۲-۲. مبانی نظری تحقیق مشارکت اجتماعی:

۲-۲-۱. تاریخچه مشارکت اجتماعی:

اگرچه مشارکت به عنوان یکی از مفاهیم علوم اجتماعی از نیمه دوم قرن بیستم بطور جدی مورد توجه و بحث صاحبنظران علوم اجتماعی قرار گرفته است، ولی تاریخ دیرینه­ای دارد. مشارکت به معنای عام آن قدمتی به اندازه تاریخ انسان دارد، چرا که بقا نوع انسان درگرو همکاری و همیاری آن­ها با یکدیگر در مقابله با حوادث طبیعی و حیوانات از یکسو و در دوستی خانواده، همسر و فرزندان و گروه­های همنوع خویش از سوی دیگر بوده است. مثلا در دوره‌­هایی… ادامه بعد از خرید و دانلود مبانی نظری مشارکت اجتماعی قابل مشاهده است.

در صفحه ۱۲ این فصل آمده است:

نظریه ها و مدل های مشارکت اجتماعی:

در دیدگاه­ها و نظریه­های مشارکت دو رویکرد عمده را می­توان تشخیص داد: نگرش خرد و نگرش کلان؛ در سطح خرد، بر انگیزه­ها، گرایش­ها و رفتارها تأکید می­شود و در سطح کلان، زمینه­ها، شرایط و عناصر ساختاری مورد توجه قرار می­گیرد (ریتزر، ۱۳۷۳: ۱۱۸). از این رو مشارکت دارای دو بخش ذهنی و رفتاری است. بخش ذهنی، تمایلات و گرایش­های فردی و بخش رفتاری، فعالیت­های داوطلبانۀ جمعی را مد نظر دارد (علوی تبار،  ۱۳۷۹: ۲۰).  در هر دسته، نظریه­های متعددی مطرح می­شود. – به تعبیر رولند کولین، جامعه­شناسان توسعه­‌گرا … ادامه بعد از خرید و دانلود مبانی نظری مشارکت اجتماعی قابل مشاهده است.

همچنین در صفحه ۳۳ این فایل آمده است:

بررسی تحقیقات خارجی مشارکت اجتماعی:

– ملانی لواس و دیگران (۲۰۱۰)، در تحقیقی با عنوان «سطح پیشرفت و رضایتمندی با مشارکت اجتماعی سالمندان: در ارتباط با کیفیت زندگی و بهترین همبستگی­ها» به بررسی این امر پرداخته­اند که ۱- آیا کیفیت زندگی بیشتر با رضایتمندی و مشارکت اجتماعی در ارتباط است، یا با سطح پیشرفت و مشارکت اجتماعی ۲- آزمایش همبستگی­های نسبی مربوطه­ سطح پیشرفت و رضایتمندی با مشارکت اجتماعی. در این پژوهش از روش طرح مقطعی با نمونه­ای ۱۵۵ نفری از سالمندان که سطوح گوناگون محدودیت­های فعالیتی داشته­اند استفاده شده است. سطح پیشرفت… ادامه بعد از خرید و دانلود مبانی نظری مشارکت اجتماعی قابل مشاهده است.

از صفحه ۴۷ الی ۵۱ منابع تحقیق مشارکت اجتماعی ذکر شده است که در مجموع ۱۰۵ منبع فارسی و لاتین استفاده و ارجاع داده شده است.

فهرست منابع مشارکت اجتماعی:

– آلموند، گابریل و پاول حی (۱۳۸۰)، “مشارکت و حضور شهروندان”، ترجمه علیرضا طیب، اطلاعات سیاسی – اقتصادی، شماره ۱۶۴ – ۱۶۳، تهران.

– اخلاقی­پور، منصور(۱۳۷۸)، “بررسی نگرش بومیان نسبت به غیر بومیان و تاثیر آن بر میزان مشارکت اجتماعی در شهر بندرعباس”، پایان­نامه کارشناسی ارشد جامعه­شناسی، اصفهان، دانشگاه اصفهان.

– ازکیا، مصطفی و غلامرضا غفاری (۱۳۸۰)،” بررسی رابطه بین اعتماد و مشارکت اجتماعی در نواحی روستایی کاشان”، نامه علوم اجتماعی، شماره ۱۷.

– ازکیا، مصطفی و غلامرضا غفاری (۱۳۸۳)،” توسعه روستایی با تأکید… ادامه بعد از خرید و دانلود مبانی نظری مشارکت اجتماعی قابل مشاهده است.

 توجه: این فایل تنها جهت کمک به پژوهشگران و دانشجویان در جهت بهتر انجام دادن تحقیق و پژوهش آنان می باشد و آراداک هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده بعضی اشخاص از این فایل را به عهده نمی گیرد.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت اجتماعی

مشخصات فایل:

نوع فایل:  ورد آفیس

شرح ابعاد و مولفه های متغیر: دارد

منبع: دارد (فارسی و لاتین)

پیشینه لاتین: دارد

پیشینه فارسی: دارد

تعداد صفحات : ۵۱ صفحه

گارانتی: دارد

قیمت: با تخفیف ویژه ۷۹۰۰ تومان

قبل از این فایل “آراداک” یک پست با عنوان مبانی نظری  بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز منتشر کرده بود که در صورت علاقه به آن فایل مراجعه نمایید.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.