مبانی نظری بانکداری اینترنتی


در حال بارگذاری
۱۱ مرداد ۱۴۰۱
word
47kb
27
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای بانکداری اینترنتی قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

مفهوم تجارت الکترونیک و مراحل آن

ظهور اینترنت یکی از بزرگترین تغییرات تکنولوژیکی در تاریخ جهان می باشد، این ظهور تاثیر عمیقی بر زندگی روزمره افراد در سراسر جهان داشته است (بویلیان و همکاران، ۲۰۱۳). آمارهای اخیر نشان داده است که بیش از ۲.۴ میلیارد نفر، در حدود یک سوم جمعیت جهان از اینترنت استفاده می کنند(آمار اینترنت جهان ، ۲۰۱۳). دسترسی به اینترنت زندگی افراد را آسان تر نموده است، زیرا تقریبا همه چیز، بدون توجه به زمان و مکانی خاص به صورت بر خط ، قابل دستیابی می باشند. از آنجایی که اینترنت کاربران زیادی را جذب نموده است، شرکتها و بازاریابان تمایل دارند تا از این طریق محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایند (بویلیان و همکاران، ۲۰۱۳).
اینترنت، تعامل میان شرکت ها و مصرف کنندگانشان را تغییر داده است (رولی ، ۲۰۰۴). وب، این امکان را برای شرکت ها فراهم ساخته تا تجربیات ادراکی را برتر از تبلیغات چاپی و تلویزیونی به مشتریان ارائه کند. اینترنت پنج ویژگی دارد که تجریبات مشتری را تغییر می دهد. این ویژگی ها عبارتند از تعامل، کنترل مصرف کننده، شخصی سازی، ظرفیت اطلاعات و تجارت الکترونیک.

 بانکداری الکترونیک

بانکداری الکترونیک شامل کلیه کانال های الکترونیکی است که مشتریان برای دسترسی به حساب هایشان و انتقال پول یا پرداخت صورتحساب هایشان، از آن استفاده می کنند. این کانال ها عبارتند از تلفن، اینترنت، موبایل و تلویزیون دیجیتال. بانک ها مزایای گوناگونی از ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به دست می آورند که از آن جمله، می توان به هزینه تعاملات کمتر، ارائه خدمات ۲۴ ساعته، افزایش کارآیی در فرآیند بانکداری و… اشاره کرد. بانکداری از طریق موبایل یکی از جدیدترین کانال های توزیع الکترونیکی برای بانک هایی است که فناوری، به طور فزاینده ای برای آنان عنصری حیاتی شده که راحتی و ارزش افزوده را برای بانک و مشتری افزایش می دهد. با توجه به مزایای مشخص و واضح این فناوری، هم اکنون این سیستم در کشورهای آسیایی و اروپایی محبوبیت زیادی کسب کرده است (کارجالوتو و همکاران ۲۰۰۲ ؛ دنداپانی ، ۲۰۰۸).

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای بانکداری اینترنتی قابل استناد است در ۲۷ صفحه و به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.