مبانی نظری ارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
۴ مرداد ۱۴۰۱
word
74kb
17
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای ارزش ویژه برند قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

 

ارزش ویژه برند

برند تنها یک محصول فیزیکی نیست، بلکه یک خاصیت منحصر به فرد یک دارنده مشخص است. در طول زمان گسترش و بهبود می یابد و دارایی های ملموس و غیرملموسی را از آن خود می سازد. برند در طول زمان موجبات تفکیک میان محصولات مشابه را مهیا می سازد (مورفی، ۲۰۱۱ ). برندهای موفق این قدرت را دارند که یک قیمت بالاتر در میان مشتریان و یک قیمت سهام بیشتر در میان سرمایه گذاران داشته باشند و به همین دلیل کاملاً آشکار است که برند برای سازمان و مشتریان هر دو، منافعی ایجاد می نماید. رابطه بین خروجی های مالی سازمان و منافع سازمان کاملاً آشکار است.همچنین وفاداری قوی مشتریان نسبت به ویژگی های مربوط به برند موجب موقعیت پر منفعت برای سازمان می شود و این رابطه بین ادراکات مشتریان و خروجی های مالی مثبت برای سازمان، سازمان ها را بیش از پیش به سمت تاکید بر رویکرد مدیریت برند و تمرکز بر مشتری که توسط دوشرناتولی و دال اولموریلی هم مورد تایید است هدایت می کند. بر اساس تحقیق دوشرناتولی و دال اولموریلی چنین توصیه می شود که مدیریت برند باید هم ورودی و هم خروجی سازمان را آن گونه که توسط مشتریان ادراک می شود، با هم در بر داشته باشد و مدنظر قرار دهد (کینگ و گریس، ۲۰۱۲ ).

۲-۴- برند ۲۹
۲-۴-۱- برند خدمات ۳۱
۲-۴-۲- ارزش ویژه برند ۳۲
۲-۵- تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور ۳۵
فهرست منابع و ماخذ ۷۲

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای ارزش ویژه برند قابل استناد است در ۱۷ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.