دانلود پرسشنامه نوآوری سازمانی


در حال بارگذاری
۲۰ خرداد ۱۳۹۸
word
31 KB
4
4468 بازدید
۲,۹۰۰ تومان
خرید

پرسشنامه نوآوری سازمانی که جهت دانلود آماده شده است شامل (پرسشنامه استاندارد، مولفه، امتیازبندی، تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)

این پرسشنامه دارای ۱۷ سوال بوده و هدف آن سنجش میزان گرایش به نوآوری سازمانی از ابعاد مختلف (نوآوری تولیدی، نوآوری فرایندی و نوآوری اداری) که ترکیبی از پرسشنامه های جیمنز-جیمنز و دیگران (۲۰۰۸)، پنیادز (۲۰۰۶)، پراجگو و سوهل (۲۰۰۶) (به نقل از چوپانی، ۱۳۹۰) می باشد.

 پایایی و روایی: دارد (خارجی)

مولفه:  دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)

 نوع فایل: زیپ (word)

 تعداد صفحات:۴

 منبع: دارد

 تفسیر و نمره گذاری: دارد

 قیمت:  فقط ۲۹۰۰ تومان

 گارانتی: دارد


دانلود پرسشنامه نوآوری سازمانی

در عصر حاضر، سازمان‌های موفق و کارآمد محسوب می شوند که علاوه بر هماهنگی با تحولات جانعه امروزی، بتوانند مسیر تغییرات و دگرگونی‌ها را نیز در آینده پیش بینی کرده و قادر باشند که این تغییرات را در جهت ایجاد تحولات مطلوب برای ساختن آینده ای بهتر هدایت کنند. به‌ طور کلی ما علومی‌به نام‌های خلاقیت و نوآوری داریم که متدولوژی کاملا مشخصی داشته و محتوای میان رشته‌ای دارند. علم خلاقیت دارای گرایش‌های مختلف یعنی روان‌شناسی خلاقیت، جامعه شناسی خلاقیت و مدیریت خلاقیت است و علم نوآوری که همواره در ادامه بحث خلاقیت مطرح می‌شود، محتوایی جداگانه ولی کاملا مرتبط دارد و دارای سه گرایش اصلی‌، روان‌شناسی نوآوری، جامعه‌شناسی نوآوری و مدیریت نوآوری است‌.لازم است به این نکته اشاره کنیم که مدیریت خلاقیت‌، پیش زمینه نوآوری در مدیریت و صنعت است و به هرحال خلاقیت و نوآوری را افراد ایجاد می‌کنند. در واقع نوآوری نتیجه تحقق و عینیت یافتن یک ایده خلاق است؛ یعنی اگرخلاقیت بیشتر جنبه روانشناختی دارد، ماهیت نوآوری، بیشتر عملیاتی و مدیریتی است. بحث خلاقیت یک بعد قضیه و مقوله نوآوری بعد دیگر قضیه است . امروزه نوآوری، از مهم‌ترین عوامل رشد اقتصادی به شمار می‌رود. نوآوری زمانی رخ می‌دهد که ایده به صورت محصول، فر آیند یا خدمتی توسعه یابد. نوآوری یک نظام مدیریتی است.

نوآوری سازمانی در شرکت‌های سهامی خاص و عام برای کسب مزیت رقابتی، بیش‌ازپیش اهمیت می‌یابد. باتوجه به اینکه از نوآوری به‌عنوان مهم‌ترین عامل مؤثر بر کسب مزیت رقابتی در سازمان‌ها یاد می‌شود، این امر می تواند یکی از اهداف تحقیق شما باشد و بعنوان مثال برای کیس مطالعه از تبیین رابطۀ بین نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی در شرکت‌های بیمه استفاده کنید.

در صورتی که برای “دانلود پرسشنامه نوآوری سازمانی” مشکلی دارید به صفحه طرح شکایات مراجعه نمایید.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.