دانلود پرسشنامه خلاقیت رندسیپ


در حال بارگذاری
۱۹ خرداد ۱۳۹۸
word, pdf
447 KB
4
5054 بازدید
۲,۹۰۰ تومان
خرید

پکیج  پرسشنامه خلاقیت رندسیپ

( شامل پرسشنامه استاندارد، مولفه، امتیازبندی، تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه )

برای سنجش خلاقیت از پرسشنامه استاندارد شده رندسیپ استفاده شده است که شامل ۳۰ سوال در طیف لیکرت می باشد. این پرسشنامه در سال ۱۹۷۹ توسط رندسیپ تدوین گردیده و توسط مقیمی(۱۳۸۰) ترجمه شده است. این پرسشنامه به منظور ارزیابی میزان خلاقیت معلمان در مدارس برای رسیدن به یک معیاری که بتواند سطح وسیعتری از ویژگی های خلاق بودن را تحت پوشش خود قرار دهد، مورد استفاده قرار گرفته است

 پایایی و روایی: دارد (خارجی)

مولفه: ندارد

 نوع فایل: (word)

 تعداد صفحات:۴

 منبع: دارد

 تفسیر و نمره گذاری: دارد

 قیمت:  فقط ۲۹۰۰ تومان

 گارانتی: دارد


پرسشنامه خلاقیت معلمان در مدارس

امروزه ثابت شده است که خلاقیت یک ویژگی صرفاً ذاتی نیست، بلکه همه ی انسانها از این توانایی برخوردار هستند و همه درجات گوناگونی از این استعداد را دارند. هرچند با استفاده از مطالب و مفاهیم موجود در کتا بهای درسی و شیوه های تدریس موجود نیز می توان به پرورش خلاقیت کمک کرد اما برای استفاده بیشتر و بهتر از این امکانات و ضرورت خلاقیت لازم است در تألیف کتاب های درسی فقط ارائه ی مطالب در سطح دانش نباشد. دانش‌آموزان نه فقط به یک روش یاد نمی‌گیرند، بلکه در سنّ‌وسال و مقطع واحد، سطوح یادگیری متفاوتی نیز دارند. یکی که در ریاضی شاگرد اوّل است ممکن است هنوز در خواندن مشکل داشته باشد؛ یکی هم برعکس. با این‌حال، همۀ این دانش‌آموزان را برپایۀ سنّشان گروه‌بندی می‌کنند نه سطوحِ مهارتهایشان. با توجّه به این واقعیّت، تعجب ندارد که جنبشِ معیارها نتوانسته است دستاوردهای آموزشی و تحصیلی را بهبود ببخشد. با این‌همه، آموزشی که مبتنی بر تکلیف و امتحان باشد، خلّاقیّت دانش‌آموز را از بین‌ می‌برد و او را بی‌علاقه و بی‌اعتنا می‌کند؛ و دانش‌آموز بی‌علاقه و بی‌اعتنا خوب یاد نمی‌گیرد.

در صورت بروز مشکل در خرید و “دانلود پرسشنامه خلاقیت رندسیپ” با ما تماس بگیرید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.