داده های مالی سود سهام قیمت سهام ارزش بازاری شرکتهای بورسی در طی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۶


در حال بارگذاری
۳ شهریور ۱۳۹۸
xlsx (Excel) اکسل
100 کیلوبایت
64 صفحه اکسل
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید

داده های مالی سود سهام قیمت سهام ارزش بازاری شرکتهای بورسی در طی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۶ شامل داده های نام شرکت، نماد، سال مالی، نوع صنعت، سود سهام پیشنهادی و پرداختنی، سود هر سهم(EPS) خالص سود سهام پرداختی، قیمت پایانی سهام، ارزش بازار شرکت، سود پرداختی هر سهم(DPS) برای ۱۰۶ شرکت بورسی طی سال های ۱۳۸۶ لغایت ۱۳۹۶. این فایل ۶۴ صفحه اکسل است که در مجموع ۱۱۷۰ سطر اکسل را شامل می شود.

مفاهیم کلیدی مطرح شده در عنوان این مطلب نیاز به بحث دارد که جهت آشنایی آن دسته از کاربرانی که علاقمند هستند خالی از لطف نیست.

مقصود از ارزش بازاری شرکتهای بورسی چیست؟

شرکت‌ها براساس ارزش بازاری‌شان به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می‌شوند. قیمت خرید و فروش یک سهم در بازار را ارزش بازاری سهم می‌گویند. این ارزش را عرضه و تقاضا مشخص می‌کند. محاسبه ارزش بازار بسیار ساده است، اگر بطور مثال قیمت سهام یک شرکت ۱۰۰ تومان باشد و ۱ میلیارد برگه سهم منتشر کرده باشد، ارزش بازار آن، برابر با ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. به این ترتیب، با افزایش قیمت سهام، ارزش بازار شرکت رشد می‌کند و بالعکس. همچنین در صورتی که قیمت سهام یک شرکت ثابت بماند و شرکت موردنظر، سهام بیشتری منتشر کند، ارزش بازار آن افزایش خواهد یافت.

در صورت بروز مشکل حین خرید یا دانلود “داده های مالی سود سهام قیمت سهام ارزش بازاری شرکتهای بورسی در طی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۶” به آراداک اطلاع دهید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.