داده های جریان های نقدی شامل عملیاتی، سرمایه گذاری و تامین مالی شرکتهای بورسی + اکسل


در حال بارگذاری
۵ مرداد ۱۳۹۸
xlsx (Excel)
25 کیلوبایت
سطر اکسل
۱۳,۰۰۰ تومان
خرید

دانلود فایل اکسل داده های جریان های نقدی عملیاتی، جریان های نقدی سرمایه گذاری و جریان های نقدی تامین مالی ۸۰ شرکت بورسی در سال ۱۳۹۴. سیستم های حسابداری به عنوان یکی از مهم ترین منابع اطلاعاتی سرمایه گذاران، به تولید و تأمین اطلاعات مالی مربوط و عرضه آن می پردازد. اطلاعاتی مربوط است که بتواند ارزیابی استفاده کنندگان را نسبت به انتظارات آنان در مورد رویدادهای آتی یک واحد اقتصادی، تأیید، تعدیل و یا رد کند و به این صورت در تصمیم گیری های استفاده کنندگان تأثیر گذار باشد. در واقع، هدف اصلی سیستم حسابداری تهیهی اطلاعات مالی مفید برای تصمیم گیری های اقتصادی است که در این راستا، صورت های مالی اساسی ابزار اصلی انتقال اطلاعات به استفاده کنندگان است. به عبارت دیگر، سیستم حسابداری، آثار مالی معاملات و رویدادهای مؤثر بر واحدهای اقتصادی را شناسایی و بر اساس روش های منطقی و مدون، اندازه گیری، طبقه بندی، تجمیع و تلخیص می کند و به صورت گزارش های مفید، مختصر و مربوط در می آورد و با ارائه ی صحیح این اطلاعات، وضعیت مالی، نتایج عملیات و انعطاف پذیری مالی واحدهای اقتصادی را نشان می دهد. جریان های نقدی همواره یکی از موضوعات مورد تأکید در مدیریت شرکتها است. شرکت ها جهت انجام سرمایه گذاری در راستای هدف اصلی هر واحد تجاری که سودآوری است، نیاز به جریان های نقدی دارند. بیدل و هیلاری می گویند: «تأمین مالی از منابع خارج از شرکت دارای هزینه های زیادی است که باعث می شود هزینه تأمین مالی از نرخ بازده اسمی اعلام شده فراتر رود. لذا، شرکت ها به استفاده روزافزون از منابع داخلی برای تأمین مالی سرمایه گذاری های خود، متمایل می گردند».

وجوه نقد از جمله منابع مهم و حیاتی هر واحد اقتصادی است و در بسیاری از تصمیمات مالی و مدل های ارزیابی طرحهای سرمایه ای و برخی تجزیه و تحلیل های سنتی و جدید مدیریت مالی نقشی اساسی را ایفا می نماید. بررسی ادبیات حسابداری نیز نشانگر آن است که درباره اهمیت جریان های نقدی توافق عمومی وجود دارد. جریان های نقدی عملیاتی یکی از مهم ترین عواملی است که ارتباط تنگاتنگی بر تأمین مالی شرکت دارد و آن را تحت تاثیر قرار می دهد. براساس پژوهش صورت گرفته توسط گارسیا و سوگورب، بین تأمین مالی خارجی و جریان های نقدی عملیاتی شرکت، رابطه منفی وجود دارد. به بیان دیگر، با افزایش جریان های نقدی عملیاتی، شرکت ها تمایل کمتری به تأمین مالی از طریق منابع خارجی پیدا می کنند.

جریان های نقدی عملیاتی شرکتهای بورسی

دانلود اکسل داده های جریان های نقدی شامل عملیاتی، سرمایه گذاری و تامین مالی شرکتهای بورسی از سایت آراداک فقط ۷۰۰۰ تومان.داده های جریان های نقدی شامل عملیاتی، سرمایه گذاری و تامین مالی شرکتهای بورسی + اکسل

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.