دانلود داده های تعداد کارکنان ۱۶۸ شرکت بورسی طی بازه زمانی ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۳


در حال بارگذاری
۱۶ تیر ۱۳۹۸
xlsx (Excel)
59 کیلوبایت
841 سطر اکسل
۷,۹۰۰ تومان
خرید

شامل متغیرهای نماد شرکت، صنعت، سال، کد صنعت، سال مالی، تعداد کارکنان،  برای ۱۶۸ شرکت بورسی طی بازه زمانی ۱۳۸۹ لغایت ۱۳۹۳. برای دانلود فایل اکسل داده های تعداد کارکنان شرکت های بورسی بر روی گزینه خرید کلیک کنید قیمت فقط ۷۹۰۰ تومان.

در ادامه به معرفی پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران برای علاقمندان به بورس پرداخته ایم.
پذیرش در بورس به مفهوم تطبیق وضعیت و شرایط اوراق بهادار و ناشر آن با شرایط مندرج در دستور العمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( مصوب ۱۳۸۶/ ۱۰ / ۱ اصلاحیه مصوب ۱۳۹۱/ ۰۵ / ۱۵ )، به منظور فراهم شدن امکان معامله اوراق بهادار در بورس است. براساس مقررات بازار سرمایه، شرکتهایی که متقاضی پذیرش اوراق بهادار خود در بورس هستند، تمام یا بخشی از وظایف خود در فرآیند پذیرش را از طریق مشاوران پذیرش که دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار هستند، انجام می دهند. به عبارت دیگر، مشاوران پذیرش، به عنوان رابط میان ناشران اوراق بهادار متقاضی پذیرش و بورسها عمل می کنند. پذیرش سهام عادی در بورس، صرفا در یکی از تابلوهای بازار اول یا در بازار دوم صورت می پذیرد. متقاضی در صورت دارا بودن شرایط عمومی پذیرش سهام عادی، با توجه به شرایط خاص پذیرش سهام در هر یک از این بازارها، بایستی تقاضای پذیرش خود در تابلو اصلی یا فرعی بازار اول یا در بازار دوم را به بورس ارائه نماید.

شرایط عمومی پذیرش در بور در شکل زیر بیان شده است

دانلود داده های تعداد کارکنان شرکتهای بورسی

(۱) براساس ضوابط سازمان بورس و اوراق بهادار، ثبت کلیه شرکتهای سهامی عام یا شرکتهای سرمایه گذاری با سرمایه بیش از ۱۰ میلیارد ریال نزد آن سازمان الزامی است. عدم ثبت سهام عادی نزد سازمان، مانع از قبول درخواست پذیرش آن توسط بورس نمی باشد. لیکن درج در فهرست نرخ های بورس قبل از ثبت نزد آن سازمان امکانپذیر نخواهد بود. (جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، به پیوست شماره ۱ مراجعه کنید)
(۲) در صورتی که بخش عمده ای از سهام شرکت به دلایلی مثل وثیقه بودن نزد بانک ها، بازداشت به دلیل حکم مراجع قضایی ناشی از بدهی مالیاتی و یا سایر موارد، از محدودیت در نقل و انتقال برخوردار باشد، پذیرش در بورس ممکن نیست.
(۳) طبق مواد ۴۴ تا ۴۶ قانون تجارت، در صورتی که سهام شرکت بینام باشد، مراتب در قالب سه نوبت آگهی با فاصله ۵ روزه در روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی های شرکت در آن درج می شود به اطلاع عموم می رسد و طی آن در مهلتی که کمتر از شش ماه نیست از صاحبان سهام خواسته می شود تا برای تبدیل سهام خود به مرکز شرکت مراجعه نمایند. در آگهی تصریح می شود که پس از انقضای مهلت مقرر کلیه سهام بی نام شرکت باطل شده تلقی می گردد.

منبع: شرایط پذیرش در بورس – شرکت کارگزاری بورس آفتاب درخشان خاورمیانه

دانلود داده های تعداد کارکنان شرکتهای بورسی

شامل متغیرهای نماد شرکت، صنعت، سال، کد صنعت، سال مالی، تعداد کارکنان،  برای ۱۶۸ شرکت بورسی طی بازه زمانی ۱۳۸۹ لغایت ۱۳۹۳. برای دانلود فایل اکسل داده های تعداد کارکنان شرکت های بورسی بر روی گزینه خرید کلیک کنید

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.