داده های مالی خرید و فروش داراییهای ثابت شرکتهای بورسی در طی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۶


در حال بارگذاری
۱۳ شهریور ۱۳۹۸
xlsx (Excel) اکسل
68 KB
64 صفحه اکسل
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید

داده های مالی خرید و فروش داراییهای ثابت شرکتهای بورسی در طی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۶ شامل داده های نام شرکت، نماد، سال مالی، نوع صنعت، خرید دارایی ثابت اول دوره، خرید دارایی ثابت پایان دوره، فروش دارایی ثابت اول دوره و فروش دارایی ثابت پایان دوره برای ۱۰۶ شرکت بورسی طی سال های ۱۳۸۶ لغایت ۱۳۹۶. شامل ۶۴ صفحه اکسل و ۱۱۷۰ سطر در اکسل.

یکی از بازارهای جذاب و موثر در اقتصاد هر کشور، بازار سهام آن کشور است. برخلاف بازارهایی همچون دلار و سکه و… که غیرمولد بوده و باعث ایجاد تورم می‌گردد، بازار بورس همچون چرخ های اقتصاد یک کشور بوده که با سرازیر شدن نقدینگی به سمت آن باعث حرکت اقتصاد، و افزایش رشد اقتصادی و کاهش بیکاری یک کشور می‌گردد. سرمایه‌گذاری در بورس، نیازمند دانش، مهارت و زمان کافی بوده و بدون دارا بودن این موارد ممکن است سرمایه گذار با خاطره منفی زیان از این بازار خارج گردد. از همین رو علاوه بر روش مستقیم سرمایه‌گذاری در بورس، روش‌های غیرمستقیم نیز بوجود آمده که دیگر سرمایه‌گذار نیازی به صرف وقت زیاد یا دانش خاصی ندارد.

داده های مالی خرید و فروش داراییهای ثابت شرکتهای بورسی در طی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۶

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.